9 Eylül 2009 Çarşamba

ÖDÜL VE MİM

Bu ödülü bana layık gördüğü için http://cicibicibiseyler.blogspot.com/ çok teşekkür ederim:) Kurallara gelince:
1- Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3- Ödülün logosunu yayınlayın
4- 7 yaratıcı blogeri ödüllendirin.
5- Bu 7 bloğun linklerini yayınlayın.
6- Ödüllendirdiklerinizi bundan haberdar edin.
7- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.
Kendim hakkında 7 ilginç şey:
1- Her ne kadar öyle olmasını istemesem de plansız yaşayamam. A planım işlemediyse her zaman için bir B planım mutlaka vardır:)
2-
Uykudan uyandırıldığımda çok sinirli olurum. Bu konuda hiç hoşgörülü değilimdir. Çünkü bir kere uyanırsam bir daha uyuyamam. Bu çok kötü.
3- Çift sayı takıntım vardır. Bir bardak çay içtiysem mutlaka ikiye tamamlamalıyım:S
4-
Simetrik bir insanım. Birşey yamuk durduğunda dengemin bozulduğunu hissederim. O yüzden yamuk duran bir şey varsa hemen düzeltirim.
5- Bloguma bir yazı yazarken fonda mutlaka bir müzik çalmalı. Müzik olmadan yazamam.
6- Çok ayrıntıcıyım. Bazen bu özelliğimden nefret ediyorum. Çünkü beni çok yoruyor.
7- İlginç birşeyi farkettim ki, ben o kadar da ilginç biri değilmişim:)

VE MİM!
Sevgili arkadaşım Sibel beni mimlemiş,teşekkür ediyorum,sevgilerimi yolluyorum!
En sevdiğiniz film: Aslında birden çok. Sınırların Ötesinde, Joe Black ve romantik komedi türündeki filmler.
Yapmayı en çok sevdiğiniz yemek: Mantı. Ama mantıyı yapmaktan çok yemeyi severim aslında:)
En son okuduğum kitap: Rüzgar Gibi Geçti.
Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın: Aslında beni mimleyen sevgili arkadaşım Sibel bu fikri bana aşıladı:) Teşekkür ederim kendisine :)
Bloğunu hangi sıklıkla ziyaret edersin: Hergün.
Bilgisayar açıldığında bloğunu açmak kaçıncı sıradaki iştir: Duruma göre değişir.
Başka blog sayfasında görüp aldığın yada gitiğin yer oldumu: Hayır.
Bloğunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder: Düşünsel konulardan.
Bloglarda gördüğün seni diğer arkadaşlarını eklemekte cezbeden ne olur?: İlk bakışta şablon dikkatimi çeker. Ama eklemek için içerik ve tema elbette.

Hiç yorum yok: